neděle 28. listopadu 2010

Advent Sunday

Proč si všichni stěžují na počasí? V zimě zima bývá takže komu nedělá dobře, měl se v létě psychicky připravit. A dokud je sníh bílý a chroupá nod nohama, je to přece kouzelné!
A jak jste na tom s přípravami? Já se na chystané perníčky stále pouze chystám (no jo no ale do Vánoc je snad upéct stihnu) ale příští neděli peču u babičky takže mlsat bude co :).

 



necklace - I am / bracelets - Promod / shirt - H&M / skirt - Tally Weijl

9 komentářů:

  1. Krásné fotky, mi se zima velmi líbí, ta atmosféra jako na první fotce je má oblíbená:-)

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavé sukně - kraťasy či co to je. co to je?
    pěkný krční přívěsky a nehty se mi zdají v pořádku=)

    OdpovědětVymazat
  3. So lovely!

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. a já mám zimu ráda moc :) teda dokud jen takhle krásně sněží...:D

    OdpovědětVymazat
  5. ten lak se mi líbí! :) ty přívěšky jsou krásný...

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Náhadou ta barva laku je moc pěkná! A máš parádní přívěšky. :)



    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Farba laku je super, snad moja najoblubenejsia :D

    OdpovědětVymazat