pátek 26. listopadu 2010

100% Random Pictures

Fotím všechno kolem až to sem nestíhám dávat! Takže tady máte ochutnávku od každého trochu, něco jako když přijdete na hlavní stránku weheartit.com a vyskočí na vás 20 obrázků.
Má soustředěnost je někde na dovolené, usínám téměř za chůze. Vždycky si říkám, že půjdu brzo spát a dospím to ale nikdy tak neudělám. A to ani dneska protože mě čekají dvě oslavy narozenin (yahoo!). Zatím vůbec nevím co na sebe ale kterou kabelku, to už vím. A není to ta, o které jsem básnila o příspěvek dál. Mám novou.. ale shopping maniak nejsem, za 102 korun by si jí koupil každý!
Krásný páteční večer :)


zoufalost při učení




 maturáky, koncerty.. ah, čekají mě jen samé krásné večery. 
Můžu se hodně nalíčit, v klidu si vytvořit (na mě) složitý účes 
a vzít si oblíbené šaty a podpatky :)

oslava 2. narozenin


tee - Mango / handbag - F&F / nail polish - Gabriella Salvete

6 komentářů:

  1. supr fotky ..ale tretia najviac ,páčia sa mi nohy /som divná:D/

    OdpovědětVymazat
  2. Super příspěvek! :) Moc se mi líbí lak jak na rukou tak pak ten nude na nohou :) užij si večer!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejnou kabelku, ale mám ji na jedné straně potrhanou u uš od jedné blbky s kočárkem:D Najela mi na ni, roztrhla a ani se neomluvila, jenže já ji miluju a už jsem ji pak nesehnala:-( Byla jen v bílé

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky.Moc se mi líbí tvé tričko!

    OdpovědětVymazat
  5. Tu biologii úplně nesnáším :D. Je těžká a hned se rozpadá.

    OdpovědětVymazat
  6. krásné...mám ráda takovéto losfotossměsky...=)

    OdpovědětVymazat