úterý 30. listopadu 2010

Haircuts Are Dangerous

Ke kadeřnici jsem šla bez nápadu, jen jsem věděla, že léty prověřený ale stejný účes už nechci. Vlasy tedy po dlouhé době nemám sestříhané ale jako podle pravítka. A je to skvělé! Odkývla jsem i ofinu ale teď nevím, co s ní. Nemůžu si zvyknout, že už mi nepadají vlasy do obličeje (nějak moc volnosti najednou, můžu hýbat hlavou na všechny strany) a že už si nemůžu projíždět prsty vlasy a přehazovat kam se mi zachce.. Ne počkat, to vlastně dělám pořád :D.
Je to zvláští. Ale baví mě.



sweather - H&M / lipstick - Sephora / brother - my

4 komentáře:

  1. rovný vlasy jsou stejně nejlepší! jak ráda bych měla všechny stejně dlouhý ale já mám naopak každý vlas uplně jinak dlouhý :D grrr

    jollburrfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Mmmm, asi si budu muset zvyknout. Já uvažovala taky o změně, ale asi jen koupím clip-in:-) Dlouhé afiny se zbavit nechci, schová nevytrhaný obočí:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to strašně moc! :) A ty modréé oči, áách ♥

    OdpovědětVymazat