pondělí 15. listopadu 2010

Let´s Talk About Cometics

Mám už tak týden Chanel stíny a řasenku Elizabeth Arden a nepoužívám teď nic jiného! Jsem vážně spokojená. Udělat pěkné, neslepené řasy netrvá vůbec dlouho což se mi dost hodí; já totiž věčně zaspím. A mít logo Chanelu na stínech, prostě není nic lepšího.


Moje první leopardí nehty. Myslím, že na první pokus to není tak špatné a byla to celkem i zábava takže plánuju udělat si kočičí nehty znovu. A malý červený lak od Essence jsem dostala k narozeninám - lakuje skvěle, doporučuji.


A ještě poslední tip: pokud máte problémy s vlasy, koukněte na stránku www.dlouhevlasy.cz. Mě poslední čtvrtrok padají vlasy jako o život až mám teď poloviční culík. Děsí mě to a tak jsem si hned na doporučení z té stránky udělala v pátek olivovou a medovou kúru (prostě jsem si dala do vlasů olivový olej a med :D) a fakt to pomohlo! Příště si udělám banánovou :)

1 komentář:

  1. Kočičí nehty vypadají super, ale já jsem lenoch, tak jsem ráda že si nehty nalakuju jenom jednou barvou narychlo :) Jinak s padajícími vlasy jsem měla taky hodně dlouho problém, vyzkoušela jsem různý šampony, prášky, vitaminy, snad všechno... a pak jsem si jednou (protože netekla teplá voda :D) umyla vlasy úplně ledovou vodou... a fakt mi to pomohlo, teď v tom pokračuju a nevypadne mi skoro ani vlásek :)

    OdpovědětVymazat