pondělí 20. prosince 2010

Darkness is light

Strašně by mě zajímala jedna věc. Která česká bloggerka jako první vyzkoušela lak matt od essence? Protože toho laku jsem si nikdy předtím nevšimla, vypadá jako každý jiný cover lak a vůbec nevypadá na to, že je takhle úžasnej! Postupně se s ním začalo lakovat na všech mých oblíbených blozích a tak jsem po chvíli pochopila, že ho musím mít taky, protože už na fotkách to vypadá fakt vychytaně. A už ho mám a lesknoucí se nehty už na mě neuvidíte.
A za druhé, mám konečně vysněnou tylovou sukni. Občas se vyplatí čekat, zrovna tuhle krásku jsem v pátek našla ve slevě v Pimkie. A k tomu trilión dárků.


skirt - Pimkie

10 komentářů:

  1. Ktorá Češka bola prvá, neviem... ale slovenská blogerka som bola asi ja ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, ráda jsem poznávám tvůj blog :))
    Pecka ten lak!
    Sukně vypadá dobře!
    Nanny

    OdpovědětVymazat
  3. lek je super- a sukna vyzerá krááásne. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já když jí viděla v Pimkie tak se mi tolik za ní dávat nechtělo. Natie

    OdpovědětVymazat
  5. Tento lak je vyborny :) Mela jsem od O.P.I. a tento je levnejsi a poskytujici stejnou sluzbu.

    Sukne je rozverna, tesim se az ji vyfotis na sobe :)

    OdpovědětVymazat
  6. já ho poprvé viděla v Claire's,ale nekoupila jsem si ho..taky už ho musím zkusit:D :))

    OdpovědětVymazat
  7. moja mama si tento lak kúpila ešte pred letom a ja som ho vyskúšala, ale nejak ma nechytil.

    a tá tylová je krásna:)

    OdpovědětVymazat