pondělí 10. ledna 2011

Flinstones Prom

Na tenhle/ségry maturák jsem se těšila měsíce dopředu. A když na něco čekáte dlouho, stihnete leccos. Třeba vybírat šaty čtvrt roku. Paradoxně jsem je sehnala den předem. Ale kdo si počká.. Jsou ze slevy za 400, kabelka za 300.. obojí z H&M :)


 






dress, bag - H&M

9 komentářů:

  1. Moc ti to na fotkách sluší, super outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásna ! :) vážne a šatičky ti vyšli ;)

    OdpovědětVymazat
  3. no do těch šatů sis měla dát push.upku...takhle to vypadá, jako když máš prsa 5leté holčičky.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji slečny :)
    Anonymní: Jsou to obtažené šaty a pod ty podle mě podprsenka nepatří. A jestli mám prsa pětileté holčičky, ani push-up mi nepomůže..

    OdpovědětVymazat
  5. krásný šaty i kabelka, dobřes udělala!:) sluší!
    a myslela jsem si že to je sádra no!:D

    OdpovědětVymazat
  6. velmi pekne saty :)

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Dekuju za komentar :) Moc ti to tu sluselo!! :))

    OdpovědětVymazat
  8. škoda, že ich nikde nevidno celé..ale kabelka aj vrch vyzerajú dobre!

    OdpovědětVymazat