neděle 23. ledna 2011

Fool for you

As you can see, today I was dressed like I was catching butterflies. I am simply tired of winter clothing. And also thank you honey that you mentioned me on Fashion blogy. I am pleased and because of your comment I have 16 more followers. And one thusand cliks. Thank you.

Jak si můžete povšimout, můj dnešní outfit je jak na motýly. Jednoduše už mě zimní oblečení nebaví. A také děkuji honey za zmínku na Fashion blogy. Nejen že mě komentář nesmírně potěšil, ale mám o 16 čtenářů více. A o tisíc kliknutí více. Děkuji děkuji.




scarf, bra, tee, shorts, cardigan - H&M / belt - mom's

9 komentářů:

  1. Vidím, že odkaz na Fashion blogy se šíří rychle! A jsem ráda, že tě komentář potěšil, ale určitě to není způsobeno mnou, ale tím, že jsi super:) (ano jsem ona autorka komentáře.)

    Pěkný den!
    Silvi

    OdpovědětVymazat
  2. jůhů líbí s emi to pod tím tílkem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka zezadu pod tílkem je supr! :) Vypadá to moc zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty brďo, to se mi moc líbí! Asi je to tím odstínem modré! :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý šátek a to něco krajkového pod tílkem:)
    vlastně všechno je super!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, tu krajkovanou podprsenku bych chtěla!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten šátek je super! Sluší ti to :) Super outfit. Sleduji! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Silvi: Děkuji ještě jednou (teď když už i vím komu), vážně mě to potěšilo :)

    Tu krajkovanou podprsenku mám také ráda ale bohužel nemám moc triček, co mají vzadu takovýhle výstřih. Nejsou vůbec k sehnání!

    OdpovědětVymazat
  9. šatka aj opasok;)uuplne <3 ...skvelý outfit;)velmi sa mi páči!!

    OdpovědětVymazat