pátek 28. ledna 2011

Meooow

I never liked leopard print before. Now it's my addiction. From now on I understand why Sandra Leopardová loves it and have collection of it, I'm starting my own little collection. I have leopard boots, bathrobe, headband and underwear.

Nikdy předtím jsem neměla ráda leopardí vzor. Teď je to nejspíš moje posledlost číslo jedna. Už chápu Sandru Leopardovou a její sbírku, a pomalu si zakládám vlastní. Nejen že mám nově ty boty, které již znáte, župan a čelenku, ale už i spodní prádlo.




bracelet - Lindex / boots - H&M / underwear - F&F

15 komentářů:

  1. Tak ta poslední fotka je ultra mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  2. DOKONALÝ!! :) Dřív jsem opravdu milovala gepardí vzor a musela s ním mít vše! teď mě to omrzelo, mají to všichni ale pořád se mi to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta prvá fotka...krásna ...krásne náramky
    http://bubik-bubak.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já nenáviděla leopardí vzor! Do doby asi před rokem jsem to nemohla ani vidět. A pak mi ruplo v bedně a zamilovala jsem se do něj :-D Ale hlavně na barevným podkladu, třeb zbožňuju svoje fialovo leopardí punčocháče :))
    Ty náramky jsou parádně nakombinovaný, můj šálek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ráda leoparda, ale né na spodním prádle. Kupuju si totiž zásadně podprsenku a k nim kalhotky, no a na kalhotkách vypadá vzor suprově ale prsa, ten vzor je jako bermundský trojúhelník, všechno v něm zmizí:-D A mi už tak nemá moc CO mizet:(

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné :) tie náramky najviac :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten náramek a za takovou ceničku???
    AA, tak to je pecka!
    Moc hezké věci:-*

    Nanny

    OdpovědětVymazat
  8. tu sadu z FF mam taky..je skvelaa

    OdpovědětVymazat
  9. máš bezva blog a nádherný fotky^^^

    OdpovědětVymazat
  10. Leoparda mám ráda, ale přítel moc ne, takže s ním jsem opatrná, ale ty náramky bych brala hned!

    OdpovědětVymazat
  11. krásné boty, líbí s emi, a jsou na kínku, a nevypadají, že by byůy moc vysoké - téměř ideální !!! :D

    mimochodem, máš vážně pěkný blog, jsem ráda, že jsem na něj zavítala :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty boty jsou krásný a určitě jsou i pohodlný viď?:)

    http://getdressednow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat