středa 26. ledna 2011

Set me on fire, turn me into nothing

Horrible day. So bad that I won't be writing anything today. But you can take a look on what would I get from H&M if the store was on fire. Except the ring, that's from asos.

Hrozný den. Tak zlý, že dnes radši nebudu nic psát. Zato vám ukážu, co bych si z H&M odnesla jako první, kdyby tam začalo hořet. Až na prstýnek, ten je z asosu.

 
hm.com / asos.com

9 komentářů:

  1. Ach!! to s tym poziarom je aky skvely napad!! ani nevies ako si ma pobavila..ja by som toho tiez schmatla dost..dnes som bola na obhliadke ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu sukni mám a nebo hodně podobnou. :) Mám jí taky z H&M, asi je to ona. :) Je nádherná. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. krásna sukna...a tie nohavice musia byt pohodlné

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby hořelo, tak poběžím k východu a popadnu co bude cestou, kašlu na velikost a nebudu si tak vybírat :D Jinak pěkný výběr ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucy: Vážně? Já zatím pořád váhám. Kdyby na ní visela sleva, už jí mám doma, ale 899kč mi přijde dost.

    OdpovědětVymazat
  6. I love that skirt! It is gorgeous!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. tak o bych se tam v tom pripade prala o tyhle veci s tebou, presne ses mi trefila do vkusu

    OdpovědětVymazat
  8. ty kalhoty jsou super. přesně takovéhle mám ráda! (takyže už mám dvoje)

    OdpovědětVymazat