pondělí 24. ledna 2011

Summer, here I come!

I was in Olympia on saturday and H&M had sales. I bought grey sweather (that needs a pin but I don't have problem with that), transparent cream blouse and these boots. They have heels, they are leopard. I don't know, maybe I'm crazy but I'm looking forward to summer.

Sleva dva plus jedna zdarma není H&Mku moc podobná ale když to v sobotu slečna zahlásila do mikrofonu, moc jsem se neptala a začala vybírat. Už se mi tam pár věcí líbilo a ikdyž je tenhle obchodní trik dost ohranej, na mě vždycky zabere. Domů jsem si odnesla šedivý svetr; je z H&Mmama ale aspoň je pořádně volnej. Chybí tomu ale brož, ten svetr si o ní přímo říká (a bude mu vyhověno!). Potom krémovou blůzu. Alfa omega té blůzy je, že je průhledná! Určitě se tu objeví, hádám, že jí budu nosit celé léto. A nakonec jsem se odvážila koupit si TYHLE boty. Jsou na podpatku, jsou leopardí. Nechápu, co mě to popadlo ale už se vážně těším, až je budu v létě nosit.



boots - H&M / legs - mine

20 komentářů:

  1. juuu..skvele!! aj ja chcem taku eksn ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty jsou nádherný! Jéé ♥ :) parádička!

    OdpovědětVymazat
  3. Botky jsou jednoznačně supr koupě! <3 Škoda že v H&M vždycky zbydou jenom malé velikosti a ne moje 40 :(

    OdpovědětVymazat
  4. Hezonký botičky! Taky jsem si na léto koupila podobný :)

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ty jsou fakt parádní.. Mohla bych se zeptat na cenu? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Liane: Stály 200,- ale protože jsem si koupila tři věci za dvěstě, platila jsem 400 :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám je taky, už teda z loňska (ale upozorňuju, že jsou dost nepohodlný - ten pásek z paty se vyzouvá po nějakým čase chůze a v předu mě docela dřou ) ale na nějaký krátký pocupitání jsou super :)) a hlavně jsou krásný!

    Jinak prosím tě dorazil ti mailík ode mě??? Potřebuju tvojí adresu, abych ti mohla zaslat dárek z mé giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem :)

    Ejvi: No koupila jsem si o číslo menší, protože byly poslední, takže tam nemám ani chlup místa navíc. Tak uvidím jestli budou zlobit, zatím se procházely po pokoji a dobrý. Ale radši v nich nejdřív vyrazím na kratší trasu, děkuji za upozornění :)

    OdpovědětVymazat
  9. 200??? právě jsi mi způsobila menší srdeční příhodu :-D

    OdpovědětVymazat
  10. mě se nelíbí to slaměný...a nevim proč právě u mých oblíbených platforem je ta platforma právě taková:(

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní: Tohle jsou moje první boty s platformou a taky první se slámou. V praxi/outfitu jsem je ještě nevyzkoušela ale přijde mi to hrozně letní a líbí se mi to. Tak uvidíme jak si to oblíbím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem měla slaměný platformy z Deichmanu myslím, předloni. Naprosto jsem je milovala, tak pohodlný boty na léto jsem nikdy do té doby neměla a od té doby taky ne :) Však jsem je taky nosila doslova do roztrhání těla a při loučení jsem je málem obrečela :-D

    OdpovědětVymazat