čtvrtek 17. února 2011

Blood, Tears & Gold

I have my dreamed brooch. And my coat is missing three buttons. I should be studying, I got a lot of it. I'm sick just thinking about it. And I have shopping fever, I need to go shopping tomorrow. End of report.

Mám konečně vysněnou brož. A pořád nepřišitý knoflík na kabátě (za tohle odpoledne mi upadly další dva, juchů). Měla bych se učit, mám toho strašně. Dělá se mi špatně jenom si na to vzpomenu ale dokopat se k tomu se mi zatím jaksi nepovedlo. Mám nakupovací absťák a zítra někam musím. Konec hlášení.

asi se mi zrovna něco nelíbí, hh



coat, boots - H&M / skirt - Pimkie / sweater - C&A / brooch - Modes Robes

24 komentářů:

  1. skvela to nadpisova songa!!!a tebe to pristane!!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, ten kabát je super a ta barva :)

    OdpovědětVymazat
  3. Slečno, vy jste přímo nádherná!!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná sukně a kabát - má úžasnou barvu :).

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, vidělas můj nedávnej článek na blogu? :D Mám stejnou sukni a taky bílé silonky .) Holt, někdo se vyzná no :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach ten skvělý kabátek. :P

    OdpovědětVymazat
  7. looking gorgeous in red :)

    http://opinionslave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. tan kabátek je úžasný a brož taktéž!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám podobný kabát a z 6 knoflíků mi zbývají na svém místě 3. Na zašívání jsem moc líná,k učení se taky nemůžu dokopat. Sakra give me five!
    Btw. krásný boty!

    OdpovědětVymazat
  10. ta brož je nááádherná! a ten kabát taky!!
    máš pěkněj blog! :))

    http://yesterdaywasafairytale.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Umírám z toho kabátku! Nááádherný a skvěle se k tobě hodí! Brož zajímavá ;-))

    http://trustyourlust.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. ten knoflik tomu dodava smrnc ale:)

    OdpovědětVymazat
  13. nechapu, ze jsem te jeste nesledovala, kdyz to tu tak projizdim, super

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, hele jak jsi psala v minulém článku o obchodu I Am, můžu se zeptat, kde v Praze je? Jsem myslela, že mám o všech pražských obchodech přehled, ale o tomhle vůbec nevím :D
    Dík!

    OdpovědětVymazat
  15. your coat is very very lovely!!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. nádherný kabátek, úplná karkulinka :)

    OdpovědětVymazat