úterý 8. února 2011

Precious stones

Last weekend I went in Prag to I am and look, what I got! I was fighting for these necklaces, because I wasn't obviously the only one, who liked these sales. It was mess.. whatever, they're home! And sorry for break, I was moving. It was horrible. I thought I don't have many things but I was packing for days.

Minulý víkend jsem v Praze zašla do I am a koukněte, co jsem si odnesla! Náhrdelníky jsou těžce vybojované, protože jsem zjevně nebyla jediná, komu se koutek 'vše za 30' zalíbil. Někdo nadával, někdo se strkal.. ale whatever, jsou doma! A za delší pauzu se omlouvám, stěhovala jsem se. Kdo jste to v poslední době absolvoval, víte, jaké je to zlo. Naivně jsem si myslela, že vlastním pár kousků oblečení a postel. Ale ono to balení nemělo konce.


necklaces - I am / dress - Orsay / cardigan - F&F / leggings - Lindex

19 komentářů:

  1. juuuuu!! tak tie su skvele..stalo to za ten boj ;)

    OdpovědětVymazat
  2. je to je užasný řetízek! Parádní opravdu a za 30Kč? :O Tak to se vyplatí. :P Fakt nádherný ♥ A skvělá fotka, moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý řetízek a ta úžasná cena :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsou úžasné:) a navíc za 30, no mňam!:)

    OdpovědětVymazat
  5. ten je perfektní! a kam ses to nastěhovala?:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi ještě hezčí než kterýkoliv náhrdelník za 30,-

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásné :) a za 30,-. Máš štěstí)).

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem! :) Náhrdelníky byly opravdu za 30, původní cena byla 300.
    Joll: Jen do jiné části města ale pořád jsem v Plzni :)
    Linda: Óó, děkuji!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to musel být teda boj :D Ale ulovila jsi výborně!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já na ty šutry moc nejsem, ale tyhle nevypadají až tak zle :)

    OdpovědětVymazat
  11. Prošla jsem si skoro celý tvůj blog a musím uznat, že je přesně podle mého gusta -> follow ;)

    OdpovědětVymazat