neděle 13. února 2011

See you later, alligator

I'm in a hurry! Today I'm going to Šumava to snowboard. I hope neither the board or I will get something broken. Photos are from yesterday. Have a good time!

Pospíchám, nestíhám! Jedu dnes na Šumavu pokoušet se jezdit na snowboardu. Snad si nic nezlomím ani já ani prkno, a snad tu na mě počkáte. Fotky jsou ze včera, v H&M jsem si ale nic nevybrala a tak jsem s těžkou peněženkou zase jela domů. Mějte se famfárově!



 Sháním černé kalhoty ale vůbec žádné mi nesedí.

blouse, vest, jeans - H&M / headband - Takko

7 komentářů:

  1. Krásná vesta. :)
    rubytheone.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. hezká vesta
    have fun na šumavě ; )

    OdpovědětVymazat
  3. Šumavu ti závidím, už taky potřebuji někam vypadnout. Opravdu pěkná vestička :)

    OdpovědětVymazat
  4. Just came across your blog and wanted to invite you to take part at my wingame ;)
    Click here to take part

    OdpovědětVymazat
  5. Užij si to na Šumavě :) krásné fotky i outfit :)

    OdpovědětVymazat