středa 23. března 2011

Baby, I was born this way

Nosí je každej. Já taky. Jsou totiž nesmrtelný.// Everyone wears them. Me too. They are immortal.




glasses - New Yorker (za třicet kaček)

17 komentářů:

  1. ja osm ich tam za 1ecko nechala ;) nepristanu mi totiz..ale mam jedny po babke..tak uvidime ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Podľa mna jedna z mála ktorej pristanú..super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nenosím, nesluší mi. Ale tobě jdou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené fotky a brýle mám také, v několika barvách, takže souhlasím s tebou - jsou nesmrtelné:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky a brýle! :P Jééééé ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé,tak v NY jsem dlouho nebyla!Vidím,že to musím v neděli napravit :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásne sú tie okuliare, a také lacné, musím skočiť do NY a vyskúšať :) tebe sa veľmi hodia

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou úžasný a sluší ti:)!!

    I was born this way! Yeah, mám ráda text týhle písničky! Je o něčem:)

    OdpovědětVymazat
  9. a já je nenosím :D
    tobě, ale moc sluší :))

    http://anntalking.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat