neděle 13. března 2011

Can you teach me how to feel real

Dneska jsem zahodila učebnice a postavila se programům čelem. Snažím se potlačit výčitky a ujistit se, že zítřejší testy napíšu na jedničku na dvojku, ikdyž jsem se neučila. Moje plány asi nevyjdou, ale pokusím se (zabalím každou větu do pěkně husté omáčky). Děkuji Lindě za skvělý článek, moc mě potěšil. Snad potěším i já tebe a vás. Přísahám na holej pupek, že zítra už vyměním tepláky za něco fotogeničtějšího, a řádně to zdokumentuji.

Today I threw away the school stuff and fixed computer. I hope I won't get bad grades but I guess that's my fate. Thanks goes to Linda and her article about my blog. I promise you I'll make an article tomorrow when I'll dress into something nicer than tracksuit. 


 


Stává se vám to? Protože mně jo. Missuju svoje vlasy právě teď. 

22 komentářů:

  1. jo, to se mi stává často!
    a s tím učením.. vidím to stejně :D

    OdpovědětVymazat
  2. haha, tak pomalu se začínám přesouvat z fáze 2 do fáze 3 :-D

    OdpovědětVymazat
  3. haha girls and haircuts nejlepší:D

    OdpovědětVymazat
  4. ty ses roztomila a s tema vlasama to mam podobne

    OdpovědětVymazat
  5. mmm...to jedlo vyzera mnamozne ;) a ty ma tak bavis!!

    OdpovědětVymazat
  6. kouzelná ta druhá fotka :)
    a ten poslední obrázek♥:D

    OdpovědětVymazat
  7. ááá co mi to děláš za chutě takhle večer ?!! :))) jinak s těma vlasama to naprosto sedí... :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. ooo..chci černý olivy a ten obrázek je jasná páka:D taky mi chybí všechny vlasy, co mi kdy kadeřnice ušmikly;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ano ano, to se mi stává vždy! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Už asi půl roku bych chtěla dát dolů cca. 15-20cm vlasů, ale pokaždé mě od toho někdo odradí. Já nikdy nechtěla delší vlasy, prostě se to stalo, když sem byla delší dobu nemocná a nemohla sem se objednat ke kadeřnici. :D

    OdpovědětVymazat
  11. no, nad tím přemýšlím já, všichni áchají nad mejma vláskama a já se chci nechat ostříhat :D ale bojím se , že budu missovat vlásky až moc :D

    OdpovědětVymazat
  12. Stává a proto se je teď bojím ostříhat, i když mám děsné nutkání!
    A I am a robot mi hraje v hlavě celý den, úžasná písnička:)

    OdpovědětVymazat
  13. Girls and haircuts, to je přesný :D
    Velké plus za Marinu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem měla dlouhý vlasy a teď mám takový delší mikádo...změna je život a i když občas lituju, jsem ráda že jsem to ostříhala, radši budu mít krátký ale zdravý vlasy, než dlouhý s roztřepenýma konečkama :)

    OdpovědětVymazat
  15. mas velmi zaujimavy blog, drzim palce pri skuskach

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ten obrázek je jasnačka no. A to jdu ve středu ke kadeřnici :D

    OdpovědětVymazat
  17. Haah :D s tim obrazkem absolutne souhlasim)), proto ke kadernici chodim, co nejmene to jde :D.

    OdpovědětVymazat
  18. Obrázek s vlasy je naprosto přesný. Taky je ze mě hrdinka, když jdu ke kadeřnici, ale pak je období litování a střídá ho období.. "jo, vono už to nějak doroste" ale smutek nějak nepřestává. Jinak i s učením to máme podobně :) hustá omáčka je nejlepší... :) Krásný blog :)

    OdpovědětVymazat
  19. stava sa to a preto sa idem dat vo stvrtok LEN podstrihnut.. dufam :D

    chocolate muse

    OdpovědětVymazat
  20. Jé ta druhá fotečka a ty krásně modré očička. ♥

    OdpovědětVymazat
  21. musím říct,že máš fakt pěkné modré očka:)

    OdpovědětVymazat