pátek 4. března 2011

GIVEAWAY

Číslo followers je na první stovce, je čas slavit! ..Soutěžit můžete o lososový lak od Essence a sprej na urychlení schnutí laku od S-he. Výherce bude jen jeden a vyhrává obě věci. Stejný lak jsem si přivezla z Německa a hned jsem si ho zamilovala a když jsem ho viděla i u nás, musela jsem jím někoho obdarovat. Obě věci jsou nové a nepoužité, aj svér. / Number of my followers is on 100, time to celebrate! ..You can win Essence nail polish and S-he spray. There will be one winner who'll get both pieces. I got this nail polish from Germany and i love it so when I saw it it CZ too, I wanted to donate someone. Both things are new, I swear.


Což mě nutí nadepsat tento článek tak, jak sami vidíte (to slovo mě ničí) a jednomu z vás, který: / You have to:


1. sleduje můj blog / follow by blog
2. napíše do komentáře něco vtipného, jak se máte nebo kolik ukazuju prstů / write in comments joke, how are you doing or how many fingers I'm showing
3. hned za to svůj e-mail nebo jméno své holubice / add your e-mail or name of your pigeon

poslat tyhle nehtové vychytávky. Have fun!

48 komentářů:

  1. na vtipne veci moc nejsem :D takze sem nic originalniho nevymyslela..jinak mam se fajn ;):D
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jestli se poštěstí a vyhraju - mrkni dvakrát, pokud ne jednou (čekám na dvě mrknutí :D)

    myslim že ale mail bude spolehlivější zpusob zdělení :D

    mikulova.daniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji už dlouho, ale podařilo se Ti mne dokopat ke sledování oficiálnímu...něco vtipného? Nahrála bych Ti smích mého přítele, ale to bohužel nejde :)...d-q@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. dobrej vtip by byl, kdybych taky konečně něco vyhrála :-D
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jeden prst urcite!! akoze vyhravam!!ou jeeee
    fresshion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Přece ukazuješ jedno oko!

    ocenaskova.lucie@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nevyplazuj na mě jazyk, vim, že nevyhraju, tak se mi neposmívej :((

    t.trojanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tenhle lak sháním mooc dlouho.. a pro moji velkou smůlu jsem na něj nikde ale opravdu nikde!! nenarazila! :(
    Zkouším štěstí.. :))
    jevca@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. ach, mna nič vtipné nenapadá,som neoriginálna, ale skúšam štastie :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  10. ...si myslíš, že tě nevidím, ale já tě vidím..tak se přestaň dloubat v nose...:P
    live.really@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. úú super:) ..no vtipnho ma nič nenapadá, kedže som chora uplne bez nalady ..ale ten lak by mi ju zarucene dvihol ..krasny odtien:)
    ..mail- dijusqa@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  12. "A co plešatá zpěvačka?" "Stále se češe stejným způsobem." - jo, to není zas tak vtipné, ale je to prostě Ionesco. :) Držím si palce a má holubice se jmenuje Dolores, ale je vrcholně nespolehlivá, tak přidávám radši i svůj email: jezevcikdogma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. 11 prstů ?
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vzhledem k tomu jak já umím lakovat nehty...Nalakuji si je vždy 5 min před odchodem z domu a pak panicky běhám po bytě a snažím si je nerozmazat.Rozmažu...Téměř vždy.
    Tak snad se mi poštěstí na schnoucí věc =)
    dotydot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. haha. lakovat nehty si začnu až si pořídíme myčku. jsem doma jediná, kdo to zas**** nádobí myje a tudíž mi lak nevydrží pěkný déle než jeden den. jednou už nehty vypadaly docela nechutně, ale neměla jsem odlakovač. hádej, co mě chytrou nenapadlo? odlakovávala jsem benzínem. né, vůbec nesmrděl celý barák :D :D
    Polakova.Al@gmail.com, dybych náhodů něco vyhrála, tak né, že mi to napíšeš do jednoho mailu, nechceš snad abych dostala infarkt, že né? takže hezky pomalu a postupně...

    OdpovědětVymazat
  16. vtipného?:D já nevím.. Ty laky jsou skvělý,mám se fajn,protože je krásně venku konečně:)
    Anniefashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. vtipnost jsem nechala v druhé kabelce, sakryš.. promiň :)
    nika.skoupa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Neni to mov tipný: ale ani nevím, proč chci vyhrát :D, když si nehty koušu (a jo stydím se za to:)) a tudíž laky nepoužívám. No, kdybych náhodou vyhrála, budu to brát jako znamení, že už bych fakt (ale fakt vážně) měla s kousánim přestat :D.
    barca037@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Myslím že ukazuješ 19 prstů, protože už myslíš na to jak vyhraju a že na randomu se to číslo zobrazí. Protože ta 19. jsem já! :D Hahaha, snad jsem to nezakřikla. Protože tuto cenu bych měla moc ráda doma! :) Krásná barvička!! :) Miluju giveaway! :D) Uvidíme kdo bude mít ot štěstí. :) Vtip mě napadá jen šli dva a prostřední upadl. Hááháháháháháhááááháááhá :D UŽ RADĚJI MLČIM :D:) Jdu se modlit :D♥

    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Asi žádnej :D
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Nic vtpinýho mě teda fakt (promiň) nenapadá :/ :DD

    tellisecek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mě teda nic moc vtipného nenapadá, takže tě asi zklamu :D
    mail Konaskova.V@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Co je to tchýně?
    Boží trest za to, že sis vzal její blbou dceru.

    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Mám se strašně unaveně a těch prstů ukazuješ přeci jedenáct ;)
    Ach, kéžby byl ten lak můůj ♥! :)
    anne.rose@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jde zajíc lesem a křičí: "Přefikl jsem lvici!"
    Potká vlka a vlk na to: "Hele, zajíci, zmlkni. Chceš, aby to uslyšel lev? A kromě toho ti stejně nikdo neuvěří!"
    Zajíc běží dál a křičí: "Přefikl jsem lvici! Přefikl jsem lvici!" Potká medvěda a medvěd: "Zajíci, zavři klapačku. Lev to uslyší, nasere se a problémy budeme mít všichni! A kromě toho ti stejně nikdo neuvěří!"
    A zajíc jakoby nic: "Přefikl jsem lvici! Přefikl jsem lvici! Přefikl jsem lvici!!"
    Náhle se objevil lev. Rozzuřený na nejvyšší míru honí zajíce. Honí ho a zajíc náhle skočil do starého vykotlaného kmene. Lev za nim, ale nějak se tam zasekl.
    Zajíc obchází lva, blíží se k němu odzadu, rozhlíží se kolem, rozepíná poklopec a říká: "No, tak tohle už mi opravdu nikdo neuvěří..."

    prima.evicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Promiň bez srandiček, tvůj blog mě děsně baví. Byť jsem na srandičky, procházím těžkým nachlazením a jsem v útlumu :D

    k.lindovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. No zase tak srandovní nejsem, ale kdybych konečně něco vyhrála to by byl asi dobrej vtípek :)

    cer.terka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. neviem koľko máš prstov, takže nemôžem hádať ;D

    stanci.jurenkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. sice mezi posledními, ale alespoň to zkusím :)
    a ještě k tomu tě zklamu, protože nemám vtipné střevo po ruce :D
    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Jůůů. ten bych klidně ráda vyhrála :)

    ninka.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Neumim byt vtipna :D
    maky.kam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Nic vtipného mě nenapadá :D Snad jen to, že ten urychlovač by byl po mě super pomocník s mojí šikovností na úrovni tříletého dítěte :( :D

    annaplicht@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ajtakrajta,Ale já neumím vtipkovat na povel! :D Tak fajn,jak se mám?Přemýšlím nad tím,proč jsem zrovna já vyhrála v tombole hnusnou červenou hřbitovní svíčku :D

    OdpovědětVymazat
  34. heejs linda ma musela na tvoj blog upozornit a lajkujem velmi! :)

    lak bych bralaa,

    v.bernathova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. vtipne by bolo kebyze konecne uz daco vyhram !! :D a toto by sa mi fakt zislo, lebo na ten sprej pocujem len same chvaly..

    mychocolatemuse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Na tvůj blog jsem našla odkaz až dneska, ale je super :-). A to náčeníčko by se mi hodilo, tak prosím ať letí ke mně, nebo ho budu muset pořídit za pět prstů od případné jiné výherkyně :-D

    annethe@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. sleduju tvůj blog přes bloglovin

    mám tušení, že ukazuješ 9 prstů ;-) mám se celkem dobře, ale až tak moc zase ne, ptž mě trochu bolí břicho:-) a nic vtipného mě zrovna nenapadá :-( ale ten urychlovač by se hodil

    jannite@seznam.cz

    měj se moc krásně a dělej stále tak pěkný blog jako doteď

    Jana

    OdpovědětVymazat
  38. jeee, to chci!! ehm..zrovna nejsem ve "vtipné" náladě, perdóname;)

    tynarose.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. super barva na tohle jaro!:)

    nicol.sedlackova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. něco vtipného :D

    Katy.99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. umím jenom sarkastické a ironické vtípky které se sem zrovna nehodí:)Denisa
    denishenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Doufám, že ne prostředníček :-D....
    Karolina.Holcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. ah myslím že to na zaschnutie nechtov je určite pre mňa ja si v zasade lakujem nechty v autobuse :D :D

    emma.mcfly@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. larablueberry@gmail.com

    Mám osobitý humor, ktorý nie každý chápe.. ;)

    OdpovědětVymazat
  45. sleduju tě, to je jasnačka!
    ukazuješ jeden prst - palec nahoru :D mám se fajnově
    barbora.skoumalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ukazuješ přesně tři a půl prstu!! :D
    zaba.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ty dárky jsou úžasný!
    teleska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ach, to rychle schnoucí chci! Nehty si lakuju v hodinách, autobusech a vlacích a jednou jsem je taky nechtěně otřela ještě nezaschlé jedné nevrlé ženštině o kabát (tuším že byl z norka, možná z hranostaje, byl určitě pravej, fujky, fujky!)
    A to lososové chci taky, bude mi to ladit s zítřejším obědem!

    anicka.hernikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat