pondělí 21. března 2011

Hey spring, I like you

Hrozně snadno se do něčeho zakoukám, něco si zamiluji. A když si něco oblíbím, nemám chuť to čímkoliv nahrazovat, obměňovat. V tuhle chvíli je to:
I fall in love easily. And I don't want anything then. Now it is:

1. Šátek z H&M, který mám dva dny, a z krku bych ho už nejradši nesundala. Jsou na něm všechny moje oblíbené barvy/barvy laků. Modrá, červená, lososová. // Scarf from H&M.
(A o tu lososovou můžete ještě soutěžit zde. Konec bude v pátek.)


2. Brusinková šťáva z Ikei. Mají dokonalý nábytek, dokonalé jídlo, dokonalé pití. Chci tam bydlet. // Limonade from Ikea. Everything there is perfect. I wanna live there.


3. Zapečené müsli s oříškama z Tesca. Je nejlepší a nikdo mi to nevěří! Budu muset ve škole dělat ochutnávky zdarma, aby objevili tu krásu. Paka. Jím ho třikrát denně. // Muesli from Tesco. It's the best and no one belives me! I eat it three times per day.



Začíná se mi velmi zamlouvat ombre. Jako první mě tím ohromila Véčko. Ale čím více vidím fotek s ombre, ono sluší snad každé slečně! Pomalu o tom začínám uvažovat.






Fotky z weheartit.

19 komentářů:

  1. aa suhlasim zo vsetkym..do bodky..ikeu milujem..perfecto ;) a som zvedava na tvoje vlasy..ak budu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ouuu! super post.)
    skvělej šátek a brusinky miluju.) a ombre je coool!! <3

    OdpovědětVymazat
  3. oo milujem ten sirup!!
    a chcem ružovééé

    OdpovědětVymazat
  4. vdakaa! ta posledna fotka mega, chod do toho! :)

    OdpovědětVymazat
  5. joo, tak ombre hair jsem měla když mi bylo asi 12-13, tenkrát se tomu říkalo "o(d)barvené konečky" a bylo to strašně in :-D :-D ale musím říct že tentokrát se mi to líbí max.v podobě jako je na předposlední fotce..

    OdpovědětVymazat
  6. V Ikee bych chtěla bydlet taky. Můžeme hrát schovku!
    A ty růžový vlasy jsou dobrý! Né asi!:)
    Si.

    OdpovědětVymazat
  7. ten šátek je perfektní!
    A jídlo z ikea si chválí hodně lidí, bohužel je tak straasne daleko, ze jsem v ní byla jednou v životě :D
    a ombre hair - snad jen - mnaam ♥

    OdpovědětVymazat
  8. óó!! šatku mám tak 2 mesiace, a nosím ju nonstop!! verná spoločníčka! a tu limču, si kúpim v pondelok keď tam pôjdem! mňám!

    OdpovědětVymazat
  9. hombre me ještě nijak moc nepostihlo, to se ale nedá tvrdit o musli... a taky by mi nevadilo bydlet v ikea=D

    OdpovědětVymazat
  10. Ombre se mi taky poslední dobou zalíbilo, ale stále váhám:)

    OdpovědětVymazat
  11. brusinkovou stavu musim teda vyzkouset!

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlas s Ikeou a müsli budu muset ochutnat, protože jsem cereální maniak!!! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ten šátek je nádhernej!! :D
    Ikeu miluju!

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju fotky z weheartit ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  15. šátek je super :) ta brusinková voda mi zrovna moc nejede, je na mě moc sladká, ale to nemění nic na tom, že bych se do ikei klidně přestěhovala :) ombre hair zatím není můj šálek čaje, ale to říkám u každého trendu a stejně pak podlehnu, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  16. Haha, tak já měla něco přes rok nešáhnuto od kadeřnice na vlasy, takže jsem takové přírodní ombré měla :-D Dva dny potom, co jsem to nechala obarvit (protože tak dlouhý odrosty přece musí vypadat strašně!) jsem to začala objevovat na fashion blogách jako hrozný hit.. Musím se smát :-D

    OdpovědětVymazat