úterý 8. března 2011

We Radiate

Můj počítač už je důchodce. Takový, co ztrácí věci. A nedávno ztratil programy dva, dědek jeden. Já bych ho srovnala, by koukal, ale zařizuji zrovna ten nejúžasnější výlet a na tohle nemám čas. Ale o tom až jindy. B) / My computer is an old man. He loose things. Few days ago he lost iTunes and Photoshop. I would fix it but I have no time, I'm planning the most awesome trip. I'll tell you later. B)



 

 





Goldfrapp - We Radiate

14 komentářů:

  1. z toho svetříku na 5. mi tečou sliny♥ je nadherný

    OdpovědětVymazat
  2. chtěla bych nosit copy s mašlí jako má ta slečna na poslední fotce!

    OdpovědětVymazat
  3. paráádne fotky:)tá posledná je krásna:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, fakt perfektní!! ♥ Héj, chudáku že se ti to vymazalo. Se máš že máš photoshop. Kde jsi na něj přišla?:P

    OdpovědětVymazat
  5. geniálne fotky...zo všetkého moda láska styling...mám sa čím inšpirovať

    OdpovědětVymazat
  6. miluju fotky zamilovaných dvojic - takže předposlední u mě vede !

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ann, mohla bys mi, prosím, napsat na email? Ráda bych se tě na něco zeptala a tvůj jsem nikde nenašla.

    k.lindovska@gmail.com

    Díky :)

    OdpovědětVymazat
  8. krasne fotky. chcem to tricko s krizom :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten rybí cop mne štve - nikdy ho mít nebudu, protože jsem nešikovná na jakoukoli práci s vlasama! :-(

    OdpovědětVymazat
  10. oh goood! ten chuck <3
    super blog máš, jsem ráda, že jsem na něj díky Lindě narazila.)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. nejdokonalejší fotka Chucka! hned jako pozadí :D

    OdpovědětVymazat