úterý 15. března 2011

Wrapped in silence

Blázním. Dnes jsem upustila Nikon z metru a půl, přímo na objektiv. I přes velkou ránu stále fotí, ale já jsem se z prvotního šoku ještě nevyhrabala. Kdybych ty ruce měla děravé, alespoň by bylo na co se vymlouvat. Měli by na mě napsat 'škodí sobě i věcem ve svém okolí'.

I going crazy. Today I dropped my camera from meter and a half, right on the lens. It still takes pictures although it was big hit but I'm still shocked. If I would have holes in my hands that would be an excuse. There should be a sign on me 'destroys thing around'.



sweather, shorts - Pimkie / tee, bra - H&M

16 komentářů:

  1. nám takhle taky spadl foťák ze zídky když jsme se chtěli vyfotit samospouští :D nefungoval.. pak s ním jeden den přítel klepl o zeď, objektiv se srovnal a fotí doteď :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo taky se mi to stalo:/ nechala jsem si ho opravit ale pak jsem si radši koupila devadesátku :D

    OdpovědětVymazat
  3. já bych se z toho taky těžko vyhrabávala, úplně jsem si to teďka převedla na sebe....brrrrr! tak ať je mu dobře, chudáčkovi;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to si ty naše děravý ruce můžem podat, mně taky každou chvíli něco padá! :X
    Boží svetr a triko by the way .)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, takhle už mi toho spadlo. Nejčastějš mi padal walkman, ale to už je pár let zpátky :D Ta poslední fotka je super!

    OdpovědětVymazat
  6. krásny svetrík .. mne tak spadol na objektív kompakt a už som ho neopravila :/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi krásná.. ta poslední fotka je super:) A s foťákem, úplně rozumím, asi bych zešílela a padá mi taky vše...

    OdpovědětVymazat
  8. Omg, ja by som sa zblaznila, keby mi tak fotak spadol. Uplne ta chapem!!

    OdpovědětVymazat
  9. ses roztomila, me taky ted spad a vymazaly se mi nejake fotky...zahada

    OdpovědětVymazat
  10. bezva barva celenky!
    http://aukro.cz/myaccount/sell.php

    OdpovědětVymazat
  11. I'm such a fan of wearing shorts with tights.I've been doing it all winter :)I'd love it if you liked to follow each other.Let me know:)
    Dora

    http://adropofindigo.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat