sobota 9. dubna 2011

Did they tell you it's for a long time?

Vcelku hodně českých bloggerek má zajímavá tetování. Sama se divím, že se mi líbí, co se týče tetování jsem velice kritická. Nejen že odsuzuji draky, čínské znaky a otřepané věty, ale často se mi nelíbí ani leckteré kreativnější motivy. Možná jsem usedlá nebo jenom rozumná, ale podle mě by mělo být tetování pořádně promyšlené. Znám pár lidí, co si doma jen tak tetují sebe i kamarády stylem 'promiň jestli mi to ujede'. Ach jo. Vždyť to nejde smejt. Jak dlouho bude trvat než se vám omrzí sexy bitch?

prostřední řádka vpravo!

21 komentářů:

  1. ostudně se přidávám k těm co tetování mají a už toho dost litují... A to jde jen o blbou hvězdu (a právě toho motivu lituju!!)... ale stejně každou chíli přemýšlím o nějakém dalším :-D

    OdpovědětVymazat
  2. prostřední řádka vpravo je vážně úžasná

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala jsi sem samá pěkná tetování, ale já bych si tetování taky nechala udělat tak možná za milion let :)) Mně se nelíbí představa, že bych na kůži měla něco takového napořád... Přesně s tebou v tomhle souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  4. Přemýšlím nad tím, že si ke svým 20. narozeninám nějaké pěkné tetování..viz 1. obrázky..nechám udělat..tajné, skryté, kouzelné

    Mambule.blogspot.com-->kuk

    OdpovědětVymazat
  5. tetování bych si udělala sama pro sbe neake skryte a tajemne ale ty prvni jsou uzasne"!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Já nemám ráda "nesmyslná" tetování, takové ty ornamenty a ty, co prostě nemají žádný význam.. Naopak se mi právě líbí ty věty a nějaké, co význam mají... Už mám jedno pro sebe vymyšlené a v září jdu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se některá tetování líbí, ale nikdy bych si to nedala, protože je to prostě napořád a jsem si jistá, že bych toho už ve 30 pěkně litovala...a ti čínští draci, zakázat!

    OdpovědětVymazat
  8. i já jsem ohledně tetování hodně kritická, nemám ráda když se potetuje půlka paže bezvýznamným bleskem. Ale malé tetování na místě, které nebije do očí a jde i popřípadě schovat mi připadá skvělé!:) Taková vlaštovička zezadu na krku mi příjde kouzelná!:)

    OdpovědětVymazat
  9. LC. - Ano, je to zvláštní představa, to je asi to, co mě na tom nejvíc odrazuje.
    Mambule, ivanKA:) - Skryté, tajemné, kouzelné. Souhlas!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vlaštovky jsou nádherný, ale tetování nechci. Představa že to bych to měla mít na těle celej život je děsivá...:)

    OdpovědětVymazat
  11. hmm, moc hezký. já sama už to plánuju pár let, takže promyšlený bude dost a dost.))

    OdpovědětVymazat
  12. mne sa páči aj ten posledný rad v pravo a čo sa týka viet alebo tak...tak to by som si dala určite niekam na lopatku...aj ked ja stále nemôžem odolať čerešni z druhej strany kolena...:Dvidela som to asi pred rokmi v časopise a úúplne som sa zamilovala!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. já jsem se teď nechala tetovat a přemýšlela jsem nad tím hrozně dlouho...

    OdpovědětVymazat
  14. To vpravo uprostřed je teda vážně úplně nádherný! Ale přesto bych si to nenechala udělat, když si představíš ve stáří tu seschlou kůži a na tom tohle, to bych se pak za to pěkně styděla.
    Kdyby to šlo tak, že by to byla třeba na rok. To bych nad tím asi uvažovala. Takhle ale fakt ne.:)

    OdpovědětVymazat
  15. tak všetky tri vpravo !!!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. a nie chyba- chcela som vlavo :D !

    OdpovědětVymazat
  17. czech foreigner - A je taky úžasný!

    OdpovědětVymazat
  18. Mám to tetování na prvním obrázku uprostřed vpravo a nemohu si to vynachválit:)) už plánuji další:)

    OdpovědětVymazat