sobota 30. dubna 2011

DIY sailor ring

Doma jsem objevila pěkné knoflíky a měla jsem v plánu přišít je na pěkný svetřík. Žádný vhodný nebyl, a tak jsem si naplánovala udělat z jednoho prstýnek. Po roce je prstýnek hotov! (Ano, přesně tak dlouho a pečlivě jsem na něm pracovala.) // I found at home nice buttons and I wanted to sew them on a nice sweather but I don't have one. So I decided tu make from one a ring. One year later, here it is! 



1. Knoflík je neznámého původu (nebo bych taky mohla použít magické slůvko vintage).
2. Základ je z nějakého infantilního prstýnku za pár korun.
3. Lepidlo tak silné, že se přilepí otevírání.

10 komentářů:

  1. tieto dlhodobe plany doverne poznam...vsetko mam pekne naplanovane..len ta realizacia..ale prsten je to sympaticky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. WOOOOOOOOW WOOOOOOOOW WOOOOOOOOOOOOW :) nádhernej...boží skvělej, stejně jako ty :-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásny : ) a ja som dnes robila diy prstene :D

    OdpovědětVymazat
  4. áno, taky mám takové věčné dlouhodobé plány :)
    klarule.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. podobný gombík mám aj ja ;)
    a tie plány..ani mi nehovor..až dnes som sa dokopala ku kabelke ktorú som plánovala už nejaký ten mesiac :D

    OdpovědětVymazat
  6. krásný! a vteřinový lepidla jsou čísla :D :/

    OdpovědětVymazat