středa 27. dubna 2011

España, babyy!

Týden tu zas probíhalo ticho. To, že jsem byla v Barceloně /jo!jo!/, mě neomlouvá, ale alespoň vám můžu ukázat pár fotek a říct, jak úžasně jsem se měla. On tam jezdí kde kdo, já se ale těšila o trochu víc a o trochu
jinak.




Tam nevíte kam dřív koukat. Barcelonské budovy jsou úžasné.




17 komentářů:

  1. Krásné! Moc vám to sluší a chápu, že jsi se těšila jinak ;)

    OdpovědětVymazat
  2. akého máš pekného priateľa! :DD :) wŕŕ :P

    OdpovědětVymazat
  3. juu..skvele..a strasne moc vam to pristane!!

    OdpovědětVymazat
  4. poklesla mi čelist, čiší ze mě upřímná závist.... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přítel je Španěl ? OOOOOOoooo Barcelona, moje srdeční záležitost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé a asi ses tam tak neopálila jako on co? :)

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné! těším se na další fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dokonalé fotky, fakt že ano. :) Těšíme se na další. :P:)

    OdpovědětVymazat
  9. Len: Děkujem :)
    Simonka: Mňauu!
    Reb: Děkuji, slečno :)
    Bezega: Není, ale skoro jako by byl (když vedle něj zrovna neťapu já s foťákem a výrazem turisty).
    B.B.B.: Hmm, moc do bronzova jsem nechytla, byla jsem tam příliš krátce. O důvod víc proč tam jet znovu! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty letadla..:-) sluší vám to, jak už bylo řečeno :-))

    OdpovědětVymazat
  11. slusi vam to :)) a jsou to vsechno krasne fotky!!

    OdpovědětVymazat
  12. :) super fotky :) chcel by som sa tam pozriet :)

    OdpovědětVymazat
  13. moc vám to sluší, krásný přítel:)) on tam studuje ?:)

    OdpovědětVymazat