středa 6. dubna 2011

A kiss with a fist is better then none

Když to zprůměruji, z padesáti procent si koupím něco špatně. Tenhle krém sice vypadá jako pro princezny, obličej vám ale bude vonět jak po babičce. Je to můj první výrobek od Alverde, značky, která netestuje na zvířatech. Účinky skvělé, ale ta vůně.. Ještě hůř jsem si koupila ubrousky na odličování, popis byl německy, tak jsem je vzala, že přece budou jako všechny ostatní. Oči mi málem vypadly. Když tu byla Ch., řekla mi, že jsou na akné a nesmí přijít do styku s očima.


Moje nová závislost; sweet vanilla. Mám ji u sebe pořád. Už asi nikdy nebudu mít suché rty. Což mi připomíná, že bych si mohla znovu namazat rty.


Boty z Pimkie, ze slevy za 300 korun. Ikdyž jsem silně nekreativní co se outfitu kýče, tyhle boty to vždycky zachrání.


Tohle je, pěkně prosím, letní salát, který já teď chroupám dvakrát denně.

19 komentářů:

  1. ty botky... <3 ten salát <3

    OdpovědětVymazat
  2. supr fotky! a botky bych ti nejradši nenápadně vzala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ten pleťový krém, ale jinou vůni (akorát teď nevím jakou) a je super :) aspoň vím, že tenhle si kupovat nemám :D

    OdpovědětVymazat
  4. botky strašně moc závidím :))
    já používám na rty labelo:hydro care.strašně krásně to voní a hodně zjemňuje.ikdyž dřív jsem také používala od dm s vůní kokosu :]

    OdpovědětVymazat
  5. Sweet vanilla mám též a je velice návykový ;) a krásné botky!

    OdpovědětVymazat
  6. Sweet Vanillu mám taky a nutí mě to pořád si mazat rty, nádherně voní! :) a ty boty..mmmm... :)

    OdpovědětVymazat
  7. tie obrusky som mala tiez, to bol tiez dobry smrad :D

    OdpovědětVymazat
  8. ty boty jsou awesome, asi je potřebuju =D
    a tak hlavne, ze jsi si s tema ubrouskama na akné nezpůsobila nějakou oční újmu;)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od Alverde tvářenku a v době kdy jsem neměla barvu byla mou záchranou :)

    OdpovědětVymazat
  10. jo, alverde ma celkem silne vune, je lepsi si to v krame ocuchat, ja mam brusinkovej krem na ruce a ten mi moc voni a pak mam nejakej hydratacni krem na oblicej, ma zluty vicko a ten voni jak citronovej kolac...

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna tyhle nádherný botky si včera přivezla ségra z Francie a já jí je hrozně závidím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Alverde vždy krásně voní... a o vanilkovém balzámu ani nemluvě... Navíc ta cena

    OdpovědětVymazat