neděle 3. dubna 2011

Things are not always as they seem to be

Německá kamarádka odjela a je čas vrátit se do starých kolejí. Což znamená neuklízet, chodit po bytě v kalhotkách, projíždět asos, chodit na kávu,.. ale hlavně mluvit česky! Ke konci týdne už jsem nemluvila ani německy, ani anglicky. Pletlo se mi to dohromady a vážně jsem perlila. // My german friend is gone and it's time to get back to normal. That means not clean, be just in underwear at home, search on asos, hang with friends,.. and talk in czech! At the end of the trip I wasn't able to talk neither english or german. It was mess. 





 

8 komentářů:

  1. Super fotky, bezva atmosfééra! A super text a jídlo! Mňam! :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky.) fajn článek:)

    OdpovědětVymazat
  3. Partyyyy!

    Mambule.blogspot.com-->kuk

    OdpovědětVymazat
  4. slusi vam to a vsem, ja perlim, kdyz nejsme rozmluvena, to pak rikam opravdiu poklady

    OdpovědětVymazat
  5. haha, mne pride tiez nemecka kamaradka ale v juni a to budu tiez perly si myslim. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, jsi pěkná, hrozně ti to sluší a tenhle blog je naprosto úžasný! :) :D

    OdpovědětVymazat
  7. :) mám moc rád také party fotky :)

    OdpovědětVymazat