sobota 16. dubna 2011

You've got the sort of hands to rip me apart

Tuhle blůzu mám sakra ráda, ale koupila jsem si jí v zimě a zatím jsem jí měla venku jednou. Když už se konečně oteplilo, ležela jsem doma s bronchitidou. Teď přišel její čas! // This is my favorite blouse but I bought it in winter and had it on just once. When the weather got warmer I was at home nd sick. Now is your time! 




blouse - H&M / skirt - vintage / necklace - Promod

26 komentářů:

  1. Ta je úplně úžasná! Doufám, že už jsi teda zdravá :))

    OdpovědětVymazat
  2. lebo ta bluza je prekrasna! ( a o chorobe ani nehovor..hadam si uz fit!)

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvělá! A v kombinaci s tou sukní vypadá ještě líp :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nedivím se ti, je opravdu krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ój, krásna blúza! + tá sukňa <3

    OdpovědětVymazat
  6. ta blůzka je překrásná!
    a s tou sukní, ach ach!♥

    OdpovědětVymazat
  7. Je skvělá, taky by se hodila do šatníku :)
    A hlavně máš krásný vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ta je krásná!:) I ta sukně je super)).

    OdpovědětVymazat
  9. vypadas uchvatne, cely outfit je pekny...a ta kosile je proste dokonala... k tomu tvoje krasne stihla postava..uzasny!!!

    OdpovědětVymazat
  10. ta bluza je fakt super a na tej prvej fotke-naj!

    OdpovědětVymazat
  11. ta blůza je opravdu nádherná a v kombinaci s tou úžasnou sukní... je úžasná! :P

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná blůůza ♥♥♥ Paráda!!!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jůůů, moc hezká mladá elegantní dáma!

    OdpovědětVymazat
  14. Linda - Téměř! Už bylo vážně na čase, ještě týden a asi bych se zbláznila.)

    OdpovědětVymazat
  15. krásne.
    každý kúsok zvlášť a hlavne ako celok :)

    OdpovědětVymazat
  16. je nádherná! moc se mi líbí v kombinaci s tou sukní a náhrdelníky!

    OdpovědětVymazat
  17. pekne, a ta bluzka je bozska :0
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. pane bože to je nádhera-vždycky jsem takový outfit chtěla, ale nikdy jsem nenašla sukni ani košili, která by přesně pasovala do mé předtavy-ach joo :-(

    deniselamode.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, že tobě to vždycky na těch fotkách tak sluší. Tvůj blog mám ráda. Takže jsem fanouškem!:D

    OdpovědětVymazat