čtvrtek 19. května 2011

Be careful of the curse

Kruhy pod očima mám asi vytetované. Včera jsem šla spát o 4 hodiny dříve a vypadám jako po noční. Začnu na jejich odstranění pracovat a to ode dneška. První zkouška je tady, zítra nemám školu. A zde přece platí jednoduchá rovnice nejdu do školy = nejdu spát (dokud nemám blogger projetý třikrát a na facebooku nejsou 4 lidé online).

These dark circles under my eyes are tattooed there. Yesterday I went to bed 4 hours earlier but I still look like I was working whole night. I'll try to remove them namely from today. First test is today, I don't have school tomorrow. And that's easy equation no school = no bed (till I have read blogger three times and 4 people are online on facebook).



Be careful of the curse that falls on young lovers
It starts so soft and sweet and turns them to hunters
The fabric of your flesh
Pure as a wedding dress






shirt, skirt - H&M / bag - Camaieu / boots - F&F / necklace - I am / bracelets - Lindex / ring - Alicante

15 komentářů:

  1. to jsou uzasne fotky!
    ta poslední mnaam♥

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec nevíš, co mluvíš! Já mám kruhy pod očima mnohem horší, věř mi, milá zlatá:)
    Každopádně sukni máš nádhernou!

    OdpovědětVymazat
  3. vypadáš úžasně! ty fotky jsou nádherný.)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádhernou sukýnku:) A prostě ti to moc sluší a já mám taky kruhy pod očima...pořád a nevím co s nima:(

    authenticwear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi tak sladká! - zní to divně, ale opravdu ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. ale i tak si kouzelná!:D ne fakt

    OdpovědětVymazat
  7. Neskutečně ti to sluší. S tím když se nejde do školy to mám podobně, ještě si dokážu až do noci číst. Takže potom ráno je to boj no. :) Jinak máš opravdu hrozně hezké vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně ti to sluší, jak jinak. Kdo dělal fotky..? Ninátor..?

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké fotky, v těch pampeliškách, super!

    OdpovědětVymazat
  10. nádherné fotky
    a ta sukně je nádherná

    OdpovědětVymazat