pondělí 16. května 2011

Heavens are crying

Tyhle boty nejsou zrovna na nějaké maratony stavěné, jsou ale pohodlnější, než jsem čekala. A místo do očí mi lidi koukají.. na boty. / These heels aren't the best for marathons but they are more comfortable than I expected. People don't look in my eyes but.. at my heels. 




 

jacket - F&F / pants - Pimkie / tee, heels - H&M / scarf - secondhand

14 komentářů:

  1. toto je strasne krasna kombinacia..dokonale cele ake to je..uz len kusok tvare a bola by som v siednom nebi!! nejlepsie! najpodarenejsie!! len tak dalej..

    OdpovědětVymazat
  2. Och tohle se mi hrozně líbí! Krásně elegantní.

    OdpovědětVymazat
  3. ach, vypadá to opravdu úžasně!:)
    (a zamilovala jsem si ten šátek)

    OdpovědětVymazat
  4. a divíš se?:) jsou úžasné!:)asi navštívím H&M!
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Nedivím se, že koukají na nohy, máš je krásné! A moc se mi líbí především sako v kombinaci s šátkem ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se vůbec nedivím, že se Ti lidé koukaj na boty. I přesto, že máš ty oči určitě krásné:)

    OdpovědětVymazat