neděle 8. května 2011

Here comes the sun

Lodičkové šaty jsem si koupila ve čtvrtek. Moc jsem si se oblíbila a jsou jako stvořené pro pikniky. Tímto vyzývám A. abychom chodily do parku drobit častěji. / I bought this dress on thursday. I really like them and they were made for picnics. A. we should go crumble to the park more often. 










dress - Pimkie / tights - F&F / band - H&M

16 komentářů:

  1. ano! parky a pikniky su najviac! a tie saty sa mi velmi pacia!

    OdpovědětVymazat
  2. šaty sú perfektné :) vyzerá to tak, že ste si to užili

    OdpovědětVymazat
  3. Jé já bych si taky přála lodičkový šaty!

    OdpovědětVymazat
  4. šatečky jsou vážně roztomilý!)
    klarule.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. tie šaty sú krásne!!!zbožňujem pikniky:P...skvelé fotečky:P

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotky! vyzerá to na príjemnú atmosféru ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ahhh, to je skvělé!
    a šaty kouzelnee♥

    OdpovědětVymazat
  8. tie šatičky sú prenádherné !

    OdpovědětVymazat
  9. drobit do parku:D
    ty šatečky jsou překrásný a ta gumička ve vlasech mi připomíná dětství:)) seš moc roztomilá, sluší ti to!.)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou nádherné a ty krásná! Taky bych v nich stále piknikovala ;)

    OdpovědětVymazat
  11. jee, takové šaty hledám už dlouho a pořád nic, hezké fotky, mají dobrou náladu :)

    OdpovědětVymazat