sobota 21. května 2011

Marc and my closet

Můj historicky první kousek od Marca Jacobse. Je z Bizzar Bazaar, ale někde se přeci začít musí. Do prvních řad na přehlídky se chystám až později, zatím mě fakt, že jsem si tohle sáčko sama na jižním nádraží vybojovala, těší úplně stejně. Původně jsem se tam vůbec nechystala, zatáhla mě tam kamarádka, za což sakra děkuju. Pěkných věcí jsem si odnesla víc, viděla jsem na vlastní čočky všechny ty designéry/výrobce/umělce, kteří zásobují  Modes Robes (plzeňský design&fashion shop) svými výtvory, potkala známé. Příště jsem tam zas.

My historically first item from Marc Jacobs. It's from Bizzar Bazaar but beginnings are always difficult. I'll be in first row one day but now feeling that I gain this jacket makes me happy as well. I wasn't planning to go there but my friend persuade me, so thanks. I bought some more thing, saw designers/producers/artists from Modes Robes (pilsen design&fashion shop), met friends. I'm coming again. 


velikost 10 není tak úplně ta moje, ale nevadí! 

6 komentářů:

  1. Byla jsem na tom zimním, ale tedkon sem se tam ohužel nedostala...

    OdpovědětVymazat
  2. :) super! :O a bvypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj ty světě! Tohle sáčko bere dech! Dokonalé!!!!!! Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat