neděle 15. května 2011

New York Colour

Koupila jsem si dvě věci od nové a velmi levné značky NYC. Lak se jmenuje Lincoln Square Lavender č. 264 a je skvělý! Dobře se nanáší, rychle schne. Cena 29,90,- / I bought two things from new and very cheap brand NYC. Nail polish is called Lincoln Square Lavender n. 264 and it's great! It's easy to apply and it's immediately dry. 


Tvářenka u mě neměla takový úspěch, barva je hezká, nenanáší se ale tak dobře. Štětec je nepoužitelný, ropa z něj skoro kape. Cena 69,90,- / Blush is not that awesome. Color is fine but it's hard to apply. Brush is from oil.  

A pořídila jsem si tak známý Smokey Eyes Set od Essence. Stíny dobře malují, linky dobře linkují. Na ranní spěch do školy je tenhle balíček ideální. Škoda, že se po pár hodinách udělají na víčkách černé čáry. Cena 59,90,- / And I bought famous Smokey Eyes Set from Essence. Shadows are good, lines are good. It's perfect for morning rush. Only negative is that they last just few hours. 


Včera bylo tak krásně! Byla jsem s rodinou na procházce, nakupovat a dneska jsem si šla zaplavat (no to pořád do krytého bazénu, zas taková Hawai tady není). Pěkný zbytek neděle! / The weather is so nice! Yesterday I went on walk with my family, I went shopping and today swimming. Nice rest of the day! 

6 komentářů:

  1. Kámo mám stejný lak a jsem s nimi spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ta poslední fotka je PŘENÁDHERNÁ ♥ a ten lak vypadá skvěle a ty stíny mám taky, souhlasím s tebou, že jsou ideální na ranní spěch, no..mám je celkem ráda.)

    OdpovědětVymazat
  3. stíny mam taky ale nemum s něma zacházet:/
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Mám od nich jeden lak, nejhezčí červenou. A už nikdy víc. Dala jsem si ho dopoledne a už je odrbaný.

    OdpovědětVymazat
  5. Linda: Je pravda, že mezi nejodolnější nepatří, den mi ale na nehtech pěkný vydrží. Více ke štěstí nepotřebuji, protože si nehty lakuji téměř každý den.

    OdpovědětVymazat