středa 15. června 2011

Kiss with a fist is better than none

Rtěnka Rimmel - 180 Vintage Pink
Je to takový zvláštní odstín. Ať na tu barvu koukám jak dlouho, pořád nevím, jaká přesně je. Starorůžová s trochou fialové, na světle září, v šeru je to barva nevinná. / This lipstick has unique color. It's lighten pink with purple, it's shiny on light, innocent in twilight.

+ Hydratuje. Je taková balzámová a mně chutná. / Hydrate your lips. It tastes like balm and that's what I like about it.. 
- Výdrž teda nic moc, aby vše zůstalo perfektní, museli byste nejíst a nepít. Ale protože mi chutná, nevadí. / Don't last for long time, if you want it perfect for longer time, don't eat and drink. But it tastes good, whatever. 



Ale vlastně neznám rtěnku, která by opravdu vydržela překážky jako je svačina a při polední kávě se nepodepsala na hrnek. A tak jsem si koupila ještě jednu. / But honestly, I don't know a lipstick that would stand food and drink. So I bought another one. 

Rtěnka Rimmel - 160 Rose Passion
K barvě, není to úplně provokativně červená, je z části růžová. Zápory stejné, o jeden klad navíc. V Rossmanovi je sleva 25% na vše od Rimmelu, a tak byla o trochu levnější. /  It's not provocative red, there's some pink in it. Negatives are the same, there's one extra positive. I bought it with 25% sale at Rossman. 


Jaké jsou vaše oblíbené rtěnky? Znáte nějakou, která by vydržela? I polibek? / What are your favorite lipsticks? Do you know any that would stand? A kiss?

16 komentářů:

  1. :) ta první je krásná , ta druhá taky, jen škoda, že mě tmavé nesluší :) Ale na tobě bude určitě šik.

    OdpovědětVymazat
  2. vypadají lákavě, ta první má fakt zajímavou barvu, mohla by jsi jí vyfotit jak vypadá na tobě;)
    a já ani žádnou extra oblíbenou rtěnku nemám, i když se mi rtěnky hrozně líbí, jsem stále ve fázi objevování;)=)

    OdpovědětVymazat
  3. Obě vypadají dobře, mi se osvědčila rtěnka od ELFu za 35 korun, vydrží toho opravdu dost:)

    OdpovědětVymazat
  4. mac rtenky jsou super :) ale hrozně drahý..:/ mám jinak ráda revlon celkem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, skvělé. :) Červenááá

    OdpovědětVymazat
  6. Tu první mám a je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem vyhrála rtenku od rimmel uplně křiklavě červenou:D je ze stejné kolekce jako jsou tyhle ale, pro mě je to škoda:) ji ani nenosim:/

    OdpovědětVymazat
  8. mám ji, v odstínu dreamy. jak píšeš, nic nevydrží, má moc třpytek, ale miluju ten fialovej obal! :DD

    OdpovědětVymazat
  9. perfect colours! <3

    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Rtěnky kromě asi milionu vzorečků od avonu nemám, ale jak já najdu tu pravou, tak si ji jednou koupím! Tuhle v tom fialovém obalu ale doma máme taky, jiný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  11. rimmel me dost prekvapil, ty rtenky vazne skvele drzi .)

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle barvy už ošmatlávám dlouho. Na prázdniny si určitě alespoň jednu z nich pořídím! Skočím do rosmanna ;D

    OdpovědětVymazat
  13. jee..mam chut si ted nakou rtenku koupit,) super barvy!

    OdpovědětVymazat
  14. u mě boduje ta první :) mám podobný odstín od maybelline, ale ještě jsem se nedostala k rtěnce, která by vydržela i polibek :)

    OdpovědětVymazat
  15. tu druhou rose mám a musím se přizna že je příliš křiklavá abych si jí zcela namalovala

    OdpovědětVymazat