neděle 5. června 2011

TGIF

Víkend začal hezky; na zumbu jsem si zapomněla boty i ponožky doma. Ponožky jsem si cestou koupila v nějakém vietnamském krámku, ale moc jsem si nepomohla. Byly tak plastový, že mi to neskutečně klouzalo. Večer jsem pak vyrazila do města. Doma jsem byla až ranním spojem a o sobotě jsem tedy převážně spala. Přišly holky a jedly jsme a povídaly až do večera. Uteklo to a blíží se nejhorší týden školního roku.

I went on friday to my dance lesson without shoes and socks. I bought a pair of socks in vietnamese shop but they were almost plastic. Then I went out with friends. I got back home in the morning so on saturday I was sleeping most of the day. Girls came by in the evening, we were eating and chating. Now the worst week of the school year is coming. 








dress - C&A / bra - H&M / tights, jacket - F&F / scarf - second hand

8 komentářů:

  1. Mňam to jídlo nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  2. to so zabudanim bot/ponoziek poznam..ehm..vikend som mala podobny..a nasledujuce DVA tyzdne budu otrasne! ale stale si strasna kocka!!

    OdpovědětVymazat
  3. paráda fakt! miluju tvůj blog:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná jsi a věřím, že i zumbu jsi zvládla ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo NESKUTEČNĚ ti to sluší a to jídlo vypadá dokonale..skvělý článek, holka!:)

    OdpovědětVymazat
  6. máš ty úplně nejlepší silonky!:))

    OdpovědětVymazat
  7. Dostala jsem hlad:)

    authenticwear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá na naprosto skvělý den...a slušelo ti to!

    OdpovědětVymazat