neděle 31. července 2011

On a walk

Když venčíme naší Flor, lidé na nás zírají, asi jako kdybysme na vodítku vedly dinosaura. Ano, ne každý svou kočku venčí. Ta naše je ale takovej ďábel, že kdyby se občas trochu neproběhla/neunavila, přišly bysme se ségrou o rozum i o oči.





cardigan - Lindex / shirt, pants, bag - H&M

20 komentářů:

  1. tak po tomto som vzdy tuzila, len moja macka asi nie.. :D a krasna kabelka!

    OdpovědětVymazat
  2. :D hah, ale je na tom vodítku roztomilá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tohle sem vždy chtěla!:) to je roztomilé!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý outfit, roztomilá kočička a nádherné fotky. :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. když jsem byla malá tak jsem také neustále tahala naše kočky na vodítku, díkybohu utekly vždycky :D

    OdpovědětVymazat
  6. och ta je rozkošná <3
    a mám fakt hodně zkušeností s tím, jak jsou kočky plné energie:D lidé by je měli venčit normálně;)

    OdpovědětVymazat
  7. to znám i když vedu psa, protože když jdeme přes město pořád vyje :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jejej, ta je krásná! Zatím jsem tu naši ven nevzala, naše malé městečko by to asi nedalo - nebo spíš zatím asi já ;), ale potřebovala by to jako sůl! Máme stejný svetřík :), krásný je!

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný outfit.Moc vám to sluší.Jste roztomilí. :))

    OdpovědětVymazat
  10. To je roztomilé :) Já jsem tayk jednu dobu venčila naši kočku, ale po přestěhování už ne no...

    OdpovědětVymazat
  11. jaaaj to je rozkosny zvire :)

    OdpovědětVymazat
  12. boze,to je nadherne. super outfit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký :) Mohla bych tě poprosit-mám dotaz: kde jsi sehnala tak pěknou kabelku? Přesně takovou se snažím sehnat týdny :D Díky :)

    OdpovědětVymazat
  14. zkuste http://simoncelli-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Trošku vystrašená, ale roztomilá :-D.

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé, to jsou roztomilé fotky :) taky bych hrozně chtěla kočičku, ale mám bohužel alergii :/ ..moc Vám to spolu sluší :)

    OdpovědětVymazat