neděle 21. srpna 2011

Rush

Jsem zpátky v Čechách. Je srpen - ten měsíc prázdnin, kdy jsem se měla nudit. Je to přesně naopak.
Mám jen pár minut. Tenhle účes trvá půl minuty, zachrání leccos (a ve skutečnosti i líp vypadá). Tvářenku a bundu do kabelky a utíkám na tramvaj.


  Slibuji ale, že tentokrát se vám znovu ozvu dřív.

16 komentářů:

  1. Ty jsi nádherná a máš překrásné oči! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsi krásná a ten účes je super :))

    www.myamericandr3am.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozitánsky moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten účes vypadá dobře a ty náušnice sou boží :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten účes se mi líbí a ta barva trička či co to je!

    OdpovědětVymazat
  6. Náušnice jsou supr !

    Na mém blogu právě probíhá giveaway tak jestli máš chuť, zúčastni se.

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší ti to, i když jsi nenamalovaná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji, slečny :)
    Náušnice jsou ze Sixu z výprodeje, sáhla jsem po nich náhodou, a jsou teď moje nejoblíbenější.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký účes, řekla bych, že se hodí téměř k čemukoliv :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Strašně ti to na fotce sluší :)) Si takový roztomilá ;DD

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem jednou sahla po nausnicich, nijak extra me nezaujaly, ale byly ve vyprodeji, a ted se musim krotit abych je nenosila kazdy den :) MAs moc krasnou plet a kukadla :)

    OdpovědětVymazat