čtvrtek 1. září 2011

Ač nepropadám takovým depresím jako jiní v mém okolí, dokonce se na školní rok těším, přesto žádám všechny vysokoškoláky, aby nás středoškoláky neprovokovali těmi plus minus 14-ti dny volného času  navíc.

Nic vás nedokáže tak dobře probrat jako oddělení papírnictí. Já už jsem malinkými zvýrazňovači, americkými kulatými propiskami, chlupatým penálem a nekonečně mnoho bloky zásobená, jsem připravená na všechno! A nezajímá mě, že můj ročník se považuje za síto, ne.

Děkuji, že sem stále chodíte, že píšete a to i na formspring. Je to geniální stránka, účty mě baví především ty vaše, člověk se tam dozví věcí. Je to jedna velká drbárna, ale jenom do takové míry, do jaké chcete.

4 komentáře:

  1. Já mám nakupování školních věcí moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) já jsem poslední dny ,,prázdnin,, pořád v práci, ikdyž jsem vysokoškolák, takže buď v klidu, trápit tě nebudu :D. Tyhle nákupy jsem milovala, docela mi chybí. Teď jen bafnu netbook a jde se.

    OdpovědětVymazat
  3. většina vysokoškoláků začíná až konec září/začátek října=)
    a já budu mít rozvrh jak roztrhanou síť (jestli si vubec něco zapíšu), takže škole asi moc nedam....a vubec tě nechci naštvat:D...
    néé...bud fakt ráda, že seš na střední, jsou to nejlepší roky

    OdpovědětVymazat
  4. sice škola až od 26. září, ale určitě větší síto než na střední, takže není co závidět ;)

    OdpovědětVymazat