pondělí 5. září 2011

My Love

1. Dlouho vysněná náušnice. Co se tetování týče, stále váhám a pořádně nevím, co si o nich mám myslet. U piercingů je vše jinak, jsem jejich velkým zastáncem, a proto mám z nového ucha vážně radost.   


 2. Casio hodinky z Vídně. Jsou to moje první hodinky (ano, ano, nikdy jsem žádné neměla a odjakživa mi přišlo zbytečné je mít, mám přece mobil, žejo) a teď už bez nich nevycházím.



 3. Můj pokoj. Přesněji postel s rozrůstající se sbírkou nadmíru důležitého materiálu.


 4. Florinku. Její oči, které ladí k mému ombre. Jaký jsme to krásný pár.

15 komentářů:

  1. páni, ten piercing vypadá moc vkusně, kdybych nebyla takovej posera, ráda bych si nechala taky nějaký udělat. líbí se mi piercing typu tragus :))

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední fotka je super! Jste kočky :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten piercing, mačka i tvoja izba - to všetko sa mi páči!:) super

    OdpovědětVymazat
  4. piercing mam, tetování chci taky (váhám), mam stejnou záclonu nad postel (viva ikea) a hodinky jsem též nebyla zvyklá nosit a teď, když mam místo nich na ruce náramek, tak jsem naštvaná, že musim štrachat mobil!

    OdpovědětVymazat
  5. Supr piercing, nad tetováním váhám už léta a pořád jen přemýšlím, už se někdy musím dohrabat :) Jinak foto s kočinou nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  6. tie hodinky su super, take jednoduche uplne a cierne! parada

    OdpovědětVymazat
  7. Florinka je kouzelný jméno :))

    OdpovědětVymazat
  8. ta postel <3 já chci hrozně piercing i tetování a ještě mi není ani patnáct, takže mám smůlu :( rodiče by mě zabili:D:D kočička je užasná.

    OdpovědětVymazat
  9. Si tak krásna, aj kočička, aj posteľ!! :O :)

    http://thatsthestyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ten pierc je bomba :) Měla jsem ho ve rtu, ale jednou jsem ho musela na chvíli vyndat kvůli zubařce a on mi během asi 2 hodin totálně zarostl :D Takže ho budu muset píchnout znovu :) A tetování je v plánu za nedlouho.

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. ten piercing je urobeny super, ale muselo to teda riadne boliet :) au.

    inak pozyvam ta k sebe na mini giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  12. taky jsem závislák na hodinkách :D

    http://chilli-chocolate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat